اصلاحیه ماهنامه شبکه – «چالش های لینوکس؛ گذشته، حال، آینده»

هفته پیش مجله شبکه مطلبی با عنوان «چالش های لینوکس؛ گذشته، حال، آینده» منتشر کرد که ۱۶ صفحه از خلاصه یک جلسه حدودا ۸ ساعته در دفتر مجله است. اینکه به چه شکل من پام به اونجا باز شد بماند 😉 . موردی که هست اینه که قرار بود اصلاحیه ای بر متن زده بشه که گویا نتونستند به موقع به چاپ برسونند، مطالبی که قرار بود اصلاح بشه از نظر من مهم بودند و خوب قول دادند که یه اصلاحیه در شماره بعدی بدند. ولی به هر حال تا اون موقع ممکنه خاطر یک سری از دوستان مکدر بشه و یا از دست من دلخور باشند. به هر حال من دقیقا میلی که برای اصلاحیه به مجله زدم را اینجا کپی می کنم، شاید مرهمی باشد بر این حادثه، شایدم مسکن 🙂

در اولین سؤالی که از من مطرح شده لطفاً « اوپن سورس» ها را به «نرم‌افزار آزاد» تغییر بدید. (موقع صحبت به کلمات دقت نکردم ولی در سؤال اول اوپن سورس جایگاهی ندارد.این مورد فقط برای سؤال اول هست)
در کادر معرفی من ممنون می شم صحبت‌های مربوط به اصفهان لاگ را به شکل زیر اصلاح کنید.
اولین تلاش برای تشکیل گروه کاربران لینوکس اصفهان که توسط من انجام شد به نتیجه نرسید. ولی شش ماه بعد با اعلانیه و هماهنگی دوست خوبم ناصر غانم زاده در انجمن technotux ، جمع خوبی از فعالان لینوکس دور هم جمع شدند و گروه آغاز به کار کرد. به دلیل علاقه شدیدم به تشکیل گروه، در بسیاری از کارهای گروه مستقیماً درگیر بودم. مثل تهیه اساسنامه و سیاست‌ها و در اکثر جلسات گروه در این چهار سال شرکت داشتم.
یک تکه‌ها هم آخر همین معرفی اصلاح بشه مناسب هست:
فکر می‌کنم با نسخه sarge testing شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *